Sunday, November 8, 2009

Olympic stuff/ choses olympiques

Yesterday I trecked out to Richmond (took the Canada Line, gotta love the skytrain!) to get a guided tour of the Richmond oval. What an amazing building, it was definatly worth the trek out. Instead of writing out about the visit check out my pics at this link I put a bunch of explanation from my tour in there for you so you can have a virtual tour!
And I was asked to be a spokesperson for Ottawa for the Torch relay.

Hier je suis allée à Richmond (j'ai pris le Canada Line, j'aime le Skytrain!) j'ai eu une visite guidé de l'édifice ou aura lieu les épreuves de patinage longue distance pour les olympiques. C'est un édifice magnifique, ça vaut le déplacement. Au lieu de raconter en écriture ce que j'ai vu, je vous suggère de regarder à mes photos, j'ai mis pleins d'explications de ma visite guidé pour que vous pouvez faire une visite virtuel! Bonne visite!
Et on m'a demandé d'être une porte-parole pour Ottawa pour le relais de la flamme Olympique!

http://www.facebook.com/album.php?aid=155887&id=503442501&l=4b7e399532

No comments:

Post a Comment