Thursday, October 15, 2009

Olympic excitement! / Les Olympiques s'en viennent!


120 days till the Olympics (and my sister's birthday), 58 days till I carry the Olympic torch for my 300m!
Today they announced what the Olympic medals will look like, very nice and unique according to me. They announced the volunteer uniforms and the Olympics are in the news everyday here. Vancouver is getting ready for an event of a lifetime, I can't wait. It is going to be simply amazing.
120 jours avant les Olympiques (et la fête de ma sœur), 58 jours avant que je porte le flambeau Olympique pour mon 300m!
Aujourd'hui ils ont annoncé à quoi ressemblerai les médailles olympiques, très beau selon moi et unique. Ils ont aussi annoncé les uniformes des bénévoles, les Olympiques sont aux nouvelles à chaque jour. Vancouver se prépare pour un événement qu'on vit juste une fois dans sa vie. Je ne peut pas attendre, ça va être épatant.

No comments:

Post a Comment